26 Eylül 2018 Çarşamba

Öneriyorum~ | UPGRADE

Mis gibi bir sonbahar akşamından merhabalar!🍂
Bugün keyfime diyecek yok, sonbahar geldi sonunda tam olarak ♡
Kışçılar olarak aylardır iyi sabrettik:))
Benim günlerim hala çok hareketli geçiyor~ Sizler nasılsınız?

Aslında bir film önerip gideceğim:) Canım ne zamandır sinemaya gitmek çekiyordu. Güzel film çıksa da gitsem diye vizyondakilere bakıp duruyordum. Yine bakınırken gördüm bu filmi ve konusunu okur okumaz arkadaşıma attım hemen gidelim diye. Ama fragmanını izlememiştim. Arkadaşım da "Ooo çok güzelmiş gidelim." deyince izledim fragmanını. Şiddet içerikli filmleri izleyemiyorum malum. (Aslında ben "dövüşlü filmler" diyorum ama arkadaşım çok dalga geçiyor. Olsun yine de dövüşlü film işte sonuçta:) ) Laf ağızdan çıktı bir kere dedim ve filmin konusunu hala merak ettiğim için geri adım atmadım ve gittik:) 
Şiddet sahnelerini ben izlemedim tabii ki😅 Ama benim için bile, şiddet sahneleri bile ilgi çekiciydi. Gözümü kapatmam gereken yerlerde kapatarak izledim:)) 
Süresi çok uzun değildi, konusu da ilgi çekici olunca film aktı gitti:) Sonu şaşırtıcı olan filmleri çok seviyorum. Hiç aklımın ucuna bile gelmeyen ihtimalle bitmeli film. Bu da tam olarak öyleydi:) Eğlenceli de bir filmdi ayrıca~ Yani efendim kısacası, izleyin izlettirin:)

Mutlu akşamlar~♡

2 yorum:

  1. Instagram aracılığı ile geldim bana da beklerim :)

    http://link.tl/1Qrgu

    YanıtlaSil
  2. selamm bloğunu takibe aldım oda turu yazısında :D bu arada
    bloğumda bir çekiliş başlattım katılırsan ve sayfanda paylaşırsan aşırı mutlu olurum :) kendine iyi bak..

    YanıtlaSil