20 Eylül 2018 Perşembe

Değişmeyen Tek Şey Değişimin Kendisiymiş~

Efendim bugünlerde bana bir şeyler oluyor. Nedeni nedir bilmiyorum. Yaklaşık 1 senedir çok değiştiğimi hissediyorum. Acaba insan 30una yaklaştıkça mı böyle şeylerle karşılaşıyor?😅
Nerden başlasam?

Mesela evden uzakta 1 gün bile duramayan ben, şimdi şehir şehir gezsem merakındayım. Evden uzaklaşamamamın sebebi güven problemimdi. En başında da özgüven problemim. Ama sanırım artık daha bağımsız olmak istiyorum son zamanlarda.

Korku filminin yanına yaklaşamayan, yaklaşsam bile etkisinden aylarca çıkamayan ve kabuslar gören ben, şimdi korku filmi olsa da izlesem deyip gözümü kırpmadan izliyorum. Tabii doğramalı kesmeli sahneler olmadığı sürece:)) Özellikle de bu değişimime hayret ediyorum. Neyse en azından doyasıya korku filmi izleyebiliyorum artık:)

Aileme aşırı bağlı bir insanım ve kardeşimi üniversiteye yolladığımda nasıl kendime geleceğimi düşünür dururdum. Evet çok üzüldüm, içten içe kendimi yedim ama kendimden beklemediğim bir performansla daha olgun karşıladım bu durumu:) Bu da kendimi hayretle izlediğim bir davranışımdır:))

İtiraf ediyorum iş başvurusu olsun, çalışmak olsun beni aşırı geren şeylerdir. Hem de o kadar gerilirim ki sabahlara kadar uyuyamam, ya başvurduğum yerden ararlarsa diye başvurduğum günden itibaren sürekli iç sıkıntısıyla gezerim. Bugün iş başvurusuna gittim ama şu an aklıma takılan bir durum yok ve inanın bu çok şaşırtıcı bir durum:)) İçim rahat ve en azından günlük yaşantıma devam ediyorum😅

Hala iğne korkuma bir güncelleme gelmedi, sabırsızlıkla o korkumun da geçmesini bekliyorum😅 Acaba daha unuttuğum kaç değişimim vardır? Ama en dikkat ettiklerim bunlardı. 
Sizin de böyle gözle görünür, ani değişimleriniz oluyor mu? 

3 yorum:

  1. Ben istikrarlı bir şekilde korkar ve gerilirim 😄 korkularım özellikle, bu yaşıma kadar pek değişmedi 😔

    YanıtlaSil
  2. Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.

    YanıtlaSil