23 Aralık 2017 Cumartesi

Haydi Miniso'yu Gezelim!~♥

Mutlu bir cumartesi sabahından merhabalar!🌺
Bildiğiniz gibi Miniso bir Japon markası ve Japonya, Kore gibi ülkelerin tatlı, şirin ürünlerini sevenler arasında da oldukça sevilen bir marka:)
Ankara Metromall AVM'de açılacak olan Miniso'yu sabırsızlıkla bekliyordum. 2 gün önce açıldı ben de dün gitme fırsatı buldum. Hazır gitmişken mağazayı birlikte mi gezsek dedim ve beğendiğim bazı ürünlerin fotoğrafını çektim hemen:)

O kadar şirin ürünler vardı ki mağazada kayboldum resmen😍
Öncelikle çantalara bayıldım! Galiba renkleri burda tam çıkmamış ama o pembeler o kadar tatlı ki 
Yukardaki çantaların fiyatları da fotoğrafta görünmüyor olabilir, 20-25 TL arasındaydı:)



Minik kartlıklara bakın:) 

Bir bez çanta almak istiyorum. Muhtemelen buraya da uğrayacağım almadan önce:)

Çanta ve cüzdanların içinde kaybolduktan sonra mağazanın diğer bölümlerine geçebildim:)


Boyun yastıkları o kadar yumuşak ve o kadar tatlıydı ki. Eğer uzun yolculuklar yapan biri olsaydım sarı civcivlerden bir tane alırdım🐣

Kırtasiye bölümünde not defterlerine sarıldım direkt. Evde o kadar çok not defterim var ki.
Evdekileri bitirene kadar yeni not defteri almamaya çalışıyorum, tuttum kendimi bu sefer:)
Bir de bu kartlar~ Ama "Ben bunları evde de yaparım ki" diyerek almadıklarımın arasına girdi bunlar da:) Giyim mağazası dolaşırken de aynısı oluyor. Bunu ben örerim ki, bunu da yapabilirim ki diye diye elim boş çıkıyorum bazen:)

Bunlar da bu şekilde asılıyormuş. Kokulu kese mi desem kağıt mı desem. Ortamdaki kötü kokuları yok eden bir ürün. Oradaki çalışan pembe olanı tavsiye etti. Gerçekten çok güzel kokuyordu:)

Oda kokusu olsun,kokulu mumlar olsun odamın her yerini onlarla doldurmak istiyorum:) Hem de sakura kokulu mum! Bayılırım!
Bu cam şişeler o kadar tatlıydı ki! Ev böyle ay çok tatlıymış diye diye aldığım şişelerle dolu olduğundan bunları da almamak için tuttum kendimi:)
Ya ben hiç böyle tatlı bir paspas görmedim! Tabii ki soldaki pembe olan favorim oldu. Yere sermeye kıyılabilirse 
Bir makyaj süngeri ancak bu kadar tatlı sunulabilirdi~

En dikkatimi çekenler bu ürünlerdi benim:)
 Umarım siz de benimle birlikte gezerken benim kadar eğlenmişsinizdir:)

Herkese mutlu hafta sonları~💛

11 yorum:

  1. Bizim buraya açılsıın lütfeenn :)) Para tuzağı paraa bunlar hep:))) Sadece bakmaya girsem bile elim boş çıkmaz kesin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ben de elimden geldiğince kendimi durdurdum almamak için😅

      Sil
  2. Beni buraya kilitlesinler! ♡
    Paspas konusunda hemfikirim 😅

    YanıtlaSil
  3. ya ben de kanyon avm dekini çok seviyom :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı bir market 💜
    Japonya'yı da seviyorum ama sevimliliği biraz fazla abartıyorlar gibi geliyor bana ne yalan söyleyeyim 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz fazla şirinler😅 Ama çoğu ürünü al beni diyor yine de♡♡😅

      Sil
  5. Neden Adana'ya açılmıyor diye düşündüm şu an güzel bir bloğun var 😊 deep tavsiyesi ile geldim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  6. Keşke kütahya da da olsa ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah açılır en kısa zamanda oraya da♡♡

      Sil