4 Mart 2018 Pazar

Sevgili Günlük~♡

Merhabalar! 
Bugün -benim için- uzun ve yorucu bir gündü. İnsan koşturmadan da yorulabiliyormuş:)) Anca dinlendim kendime gelmeye çalıştım ve yazıyorum:)
Hem tanıtım yazısı gibi hem de günlük yazısı olacak sanırım:) 
Kardeşim Kızılay'da bir ders çalışma yerinden söz etmişti. 2 hafta önce gitmiştik ama kısa süre durabilmiştik. Bugün tüm gün oradaydık. Aslında yeni açılmamış sanırım ama önceden başka bir yerdeymiş sonra bugün gittiğimiz yere taşınmış. 
İsmi Ankara Okuma Merkezi. Instagram profilini de yazının sonuna bırakırım merak ederseniz:)
Aslında ben Milli Kütüphane'yi seviyorum ve orada her yerden çok daha verimli çalışıyorum ama bazen çok üşeniyorum. Özellikle vize-final zamanlarına denk gelirsem o sırayı beklemek yorucu oluyor. Neyse bu sabah soluğu Ankom'da aldık. 
Küçük bir daireyi bu şekilde değerlendirmişler ne kadar da iyi yapmışlar:) Kahve, çay ve internet sınırsız, 8 TL ödeniyor:) Sanırım bu yüzden çok boş ve rahat oluyor. Dairenin içindeki odalar çalışma sınıfları olmuş ve kütüphanelerdeki gibi masalar var.


Çay, kahve köşesi~ Sağda da gelenlerin bıraktığı notlar var:)

Burası da benim köşem ♡

Evet günüm çok güzel ve renkli başladı ama sonrasında tutan karın ağrısı tüm keyfimi kaçırdı. Zaten dünden beri pek iyi hissetmiyordum kendimi. Kardeşim azimle ve kararlılıkla ders çalıştığı için sesimi çıkarmadım hızını almışken çalışsın diye. Ama bir de bana sorun~


Bugün Ankara'da inanılmaz bir yağmur vardı. Cam kenarı da boştu ve daha rahattı. Oraya attım kendimi ve orda devam ettim çalışmaya:)

Bir yandan çalıştım bir yandan da artık bizden geçmiş mi azizim diye düşünmeye başladım ne yalan söyleyim😅 Ben nasıl bitirmişim o üniversiteyi helal olsun bana diyerek de kendimi övdüm arada😅Eskisi gibi odaklanamıyorum artık nedense. Yine de kendimi zorladım çalıştım iyice. Akşam oluyordu artık:)
Baktım kardeşim hala çalışıyor, onun devam ettiğine sevinerek kitap okumaya başadım ben de yorulduğumu hissedince~

Ders çalışırken sesler eskisinden daha fazla etkiliyor artık beni. Huylu biri oldum çıktım bu konuda resmen. Çıt dese dikkatim dağılıyor. Buranın bana göre tek dezavantajı dışardan gelen seslerdi. Kardeşimi etkilememiş ama benim kadar takıntılıysanız etkilenebilirsiniz:)
Spotify devreye giriyor bu durumda da. Bu sıralar ders çalıştığım için Spotify çalma listelerinden 'Maksimum Konsantrasyon' listesi favorim. Dışardan gelen rahatsız edici sesler yerine dinlendirici seslerle derse odaklanabiliyorum:)
Ama gelin görün ki karın ağrım arttıkça müzik de işe yaramadı konsantre olmama. Neyse ki kardeşimin çalışması bitince evimize döndük.  Canım evim♡😄

Meraklısına Ankara Okuma Merkezi'nin instagram adresini de koyuyorum buraya~ TIK TIK

İyi Geceler!♡


15 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun🙏
    Fotoğraflar çok güzeldii sanki ev ortamı gibi döşenmiş, güzel ve değişik bir fikir olmuş bence ^^ Özenti bir insanımdır huyum kurusun😝 buraya kesinlikle gideceğim. Öneri için çok teşekkür ediyorum :)

    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer~
      Evet sıcacık bir ortamı var^^ Bence de git dene bakalım sevecek misin?😊
      Rica ederim ne demekk💛

      Sil
  2. Evet Ankara epey yağmurluydu bize kışın yaşatmadığı havayı yaşattı ama ben sevdiğim için bana çok huzurlu geldi,böyle yazıları okumaktan çok hoşlanıyorum yine keyifle okudum iyi günler diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok severim yağmuru ne zamandır bekliyorduk artık~~
      Çok teşekkür ederimm, iyi günler💛

      Sil
  3. Bayıldım ... Ne kadar güzel bir yermiş . Yaklaşık 2 yıl Ankara'da yaşadım ama böyle bir yerden haberim yoktu . Ev gibi . :) Çok sevimli . Karın ağrına üzüldüm , inşallah şimdi daha iyisindir . Çok çok geçmiş olsun . Üniversiteden sonra ben de ders çalışmayı çok başaramadım . Aynı şey bende de oldu . Veremiyorum kendimi eskisi kadar . Bıraktım gitti çalışmayı . :) Çok çok keyifli bir yazıydı , sevgiler . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yerler var ama pek görünür yerlerde değiller tavsiyeyle falan öğreniyorum ben de😊 Yapmamız gerekeni yaptık bitti okul, tamam yeter mi diyor beynimiz nedir anlamadım😅
      Çok teşekkür ederimm, şimdi daha iyiyim💛

      Sil
  4. Ankara'da yaşayan birisi olarak bu yazına inanılmaz sevindim. Kitap cafe,kütüphaneler ve böyle okuma merkezlerini çok seviyorum. Çok faydalı bir yazı olmuş canım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorumm, madem öyle bir de Kitap Kurdu diye bir yer var orayı da tavsiye ederim😊 Rica ederim💛

      Sil
    2. Not defterime iki yerin adını da yazdım en kısa zamanda uğramayı düşünüyorum :D 💛

      Sil
  5. O ders çalışma yeri çok mantiklıymış aslında keşke daha fazla olsa öyle yerlerden :D

    YanıtlaSil
  6. Böyle yerlere bayılıyorum bizim şehirde de yaygınlaşmaya başladı ama şu sınırsız olayı yok genelinde. Bu arada takibe aldım bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı ve çok yararlı bir yer gerçekten~ Takipteyim zaten sizi~💛

      Sil
  7. Ay burası ne güzelmiş yalnız Ankara'da olmak istedim şu an :) Yüksek sesli, kasvetli ortamlardansa her türlü burayı yeğlerim.. Şimdi bende ders çalışıyorum ama artık odaklanmak da zor oluyor kafa çok yoğun olunca, o yüzden çok iyi anlıyorum valla seni :( Yalnız Maksimum Konsantrasyon listesi de ilgimi çekmedi değil :) Bu arada çok çok geçmiş olsunn, umarım şimdi daha iyisindir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett çok tatlı bir mekan gerçekten~ Aynen galiba artık zihnimiz doldu iyice problemlerden:(
      Ders çalışırken işe yarıyor o liste tavsiye ederim valla😊
      Çook teşekkür ederim şimdi daha iyiyim😊

      Sil