9 Mart 2018 Cuma

Fi Çi'ye Veda

Her güzel şey çabuk bitiyor:(
Belki de hemen bittiği için tadı damağımızda kalıyor.
Ama olsun bu dizi biraz daha devam etseydi izlerdim ben yine de.
En son hangi dizi bitti diye bu kadar üzülmüştüm hatırlamıyorum; çünkü üzülmemiştim😅
Oyunculuklara o kadar hayran kaldım ki. Her bölümde kesinlikle geriye sarıp izlediğim kısımlar oluyordu. "Bir dakika o nasıl mimikti ya? Nasıl hissettirdi korkusunu ya içime işledi resmen!" diye diye bir saatlik bölümleri bir buçuk iki saate çıkarıyordum:) Konusu güzeldi tabii ki ama diziye bağlayan asıl şey oyuncuların kalitesiydi.

Mesela Ozan Güven'i Can Manay olarak içime öyle bir işlemişim ki, Arif V 216'da filmin başlarında garipsemiştim öyle şirin şirin hallerini:)
Bir insandan korkar mısınız dizi izlerken? Ben diziyi izlerken korkudan nefes nefese kalıp kalbimin hızlandığı Can Manay sahneleri oluyordu. 

Dizinin sonlarında çalan parçanın etkisiyle ve dizi bitiyor duygusallığım yüzünden ağladım bir de bir güzel😅
Spoiler vermemek adına final hakkında yorum yapmıyorum. Ama öyle sessiz sedasız da veda edemeyecektim bu diziye. Birkaç şey yazmak istedim:)
Umarım böyle internet dizilerinin devamı gelir diye bir temenniyle bitiriyorum yazımı o zaman:)
Dizinin arkasından bugün ben de tam olarak böyle baktım işte😅

İyi geceler!

11 yorum:

  1. Ben de ilk zamanlarında birkaç bölüm bakmıştım, güzeldi, ama devam etmemiştim, bir ara oturayım da izleyeyim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin bence de,pişman olmazsınız😊👍 Teşekkürler~

      Sil
  2. İlk sezonu bitirmeme çok az kalmıştı ama sonra ne olduysa bıraktım. Diziyi kesinlikle bitireceğim. Çünkü Can Manay aşktır :D
    Yalnız bir şey sormak istiyorumm, Duru hakkında ne düşünüyorsun?
    Ben pek sevmemiştim😬

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle kesin👍😁
      Duru'ya sinirleniyordum ben ya. Küçük çocuk gibi davranıyor diye düşünüyordum. Son sezonu da izle bakalım ne düşüneceksin fikrin değişecek mi? Spoiler vermeyim yine de😁

      Sil
    2. Ahahaha pekii teşekkürler :))

      Sil
  3. Ayyy ben bolumler gec geliyor die 6. Bolumde birakmistim bitsinde oyle izleyeyim die.Bissuru izlenecek şeyim var yahu😃😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde ben de bitince izlerdim ama bu dizide dayanamadım ya iple çektim her bölümü😂 Çok şanslısın keşke unutup yeniden izleyebilsem diyorum ben de😅

      Sil
  4. izlemedim amaa dizinin oyuncularını hep seviyom. fi romanına başlayıp sıkılmıştım ama dizisi daha güzeldir tabikideee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romanını okumamıştım ama okuyan arkadaşlarım dizinin daha güzel olduğunu söylediler. Okumadım ben de😅 Evet ya diziyi dizi yapan oyuncuları oldu😍

      Sil
  5. dizi ilk sezonda bomba gibi, farklı tarzda bir giriş yapmıştı ama sonra ikinci sezonda fazla drama yaptılar gibi geldi, kitaba bağlı kalıp bir kaç sezon daha uzatsalardı sanki daha iyi oalcaktı ama yine de finali fena değildi, izlenesi dizilere girer =)

    YanıtlaSil
  6. Açıklamanız içim teşekkürler. Azra Kohen'i ve FİÇİ dizi karakterlerini yorumladığım deneme yazımı okumanızı öneririm.

    https://forestofnoreturn.blogspot.com/search/label/azra%20kohen

    YanıtlaSil