18 Eylül 2018 Salı

Hasır Çanta Yapımı~

Merhabalar!
Hiç telefondan yazmamıştım blog. Bakalım nasıl olacak~ İstanbul yolundayız, bu sırada boş durmayım dedim tabii ki~
Ne zamandır sizlerle paylaşmak istediğim bir şey vardı. Malum hasır çantalar moda bu sıralar. Ama parası da cep yakıyor maalesef. İnternette denk geldim hasır çanta yapımlarına. Hem maliyeti az hem de çok şık oluyorlar bence~

Malzemeler
Hasır halat ya da kordon halat ip (20 metreden 2 çanta çıkıyor. Boyutuna göre değişir tabii)
Keçe (Herhangi bir kumaş da olabilir)
Sıcak silikon
♡ Düğme (tercihe göre)

Yapılışı
Keçenin ya da kumaşın üzerine ipinizi daire olacak şekilde yapıştırmaya başlayın. Ben kumaşı kesmeden yaptım. Büyüklüğüne yaptıkça karar veririm diye.
Tabii ufak tefek kazalar olabiliyor dikkat edin~

İstediğim büyüklüğe gelince de kumaşı kestim çevresinden. 25 cm kadar oldu benim çantam. Aynı boyuttan bir tane daha yaptım ve tabanını yapmaya geçtim.
Tabanın genişliğine de yaparken karar vereceğim için kumaşı kesmeden başladım. İstediğim genişliğe gelince kestim.


Tabanını yapıştırma kısmı biraz zorluyor sadece~ 
Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum maalesef:( Ama cep yapmak isterseniz karşı dairesini yapıştırmadan önce, kumaşı kesip yine silikonla içine yapıştırabilirsiniz~
Hasır çanta için kendi ipinden askı yaptım ama diğerine evde olan bir askı kullandım. Güzel oldu bence:) 

İşte bu kadar. Bir günde bitirebileceğiniz çok tatlı bir çanta elde ediyorsunuz:)

Mutlu akşamlar 

Not: İstanbul yolunda başlayıp Ankara'da bitirdiğim bir yazı oldu:))





1 yorum:

  1. çok şık olmuş , güzel günlerde kullan ... bende gelecek yaz için düşünebilirim bir hasır çanta yapmayı bu arada .

    YanıtlaSil