1 Aralık 2018 Cumartesi

Kore'den Kargom Vaar~~♡


Merhabaa!
Instagram'da en kısa zamanda yazacağım deyip bir türlü yazamadığım yazımla karşınızdayım:)
Kore'deki arkadaşımın gönderdiği kargoyu sizinle paylaşmak istiyorum~

Kargo beklediğimden çok daha kısa bir sürede geldi. 3 hafta sürdü sürmedi~
Hem de aynı günün sabahı Gülçin'in hazırladığı içi hediye dolu bohçayı ve akşamına da kargoyu alınca çifte mutluluk oldu bana 

Cnblue hayranlığımı bildiği için takvim yollamış canım canım:)) Mektup yazmış bir de~ 


En çok bunu sevdiğini söylemiş, ilk olarak bunu tattım ben de. Hatta fotoğrafını çekmeyi bile unutmuşum ama neyse ki arkadaşa yollamak için bir tane çekmişim:)

İçinde domuz ürünü olanları ayırdım, kalanları yedim~ En beğendiğim de yukardaki cips oldu:))






Bunun içinde de 8 tane küçük küçük paketlerde cips, kuruyemiş tarzı şeyler vardı. 


Soldaki, kahverengi pirinçli yeşil çaymış. Ben yeşil çaylara genel olarak mesafeliyim ama bunu seven arkadaşlarım da oldu sevmeyenler de:) Aroması, kokusu çok farklı.
Sağdaki de amerikano~ Kahveyi de genelde boll sütlü içerim. Buna süt katınca bile sertliğinden içemedim ama kardeşim çok sevdi o bitirdi:) Kahve severlerin seveceği bir tat demek ki~


Arkadaşım Busanlı. Busanla ilgili hep kartpostal vs. yollanıyor, çok klasik. Ben kokulu mum yollamak istedim demiş mektupta~

Tabii ki chopsticks~

Bu minnacık ayakkabıları da kendisi yapmış. Çok mutlu oldum değer verip el emeği bir şey yolladığı için:))

Ve tabii ki olmazsa olmaz Kore kozmetiği:)) 6 tane maske yollamış. Kıyamıyorum bir türlü, 2 tane falan kullandım daha~

Ben de bir kargo hazırlayıp yollayacağım. Şimdiden listeme birçok şey eklendi bile. Aklınıza gelen Türkiye'ye özgü şeyler varsa yorumlarda bana yardımcı olursanız çok sevinirim:)

Mutlu Günler

10 yorum:

  1. Hangi şehirli olduğunu bilmiyorum lakin kumru gönder sağlıklı beslensin :)

    YanıtlaSil
  2. Harikalarrr♡ ne kadar mutlu olmuşsundur :) chopstick için ben de teşekkür ederim tatlı arkadaşına ♡♡♡

    YanıtlaSil
  3. Hediyeler çok sevimli görünüyor :)
    Keyifle ve biraz da özenerek okudum :D

    YanıtlaSil
  4. Yaaa hepsi aşırı tatlı :'))) Muma da bayıldııım❤
    Arkadaşlığınız daim olsun :))

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar yeni keşif ettim.Blogunu çok sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Koreli bir arkadaş ne kadar güzel , çok şanslısın .

    YanıtlaSil
  7. Bayrak gindermediyseniz bayrak lokum ve onun size yaptığı kağıttan ayakabiya benzer Gaziantep yemeni var onu göndere bilirsiniz dolap süsü olarak

    YanıtlaSil