8 Aralık 2018 Cumartesi

Küçük Bir Harry Potter Koleksiyonu~♡



Merhabaa! 
Hali hazırda Harry Potter sever olup Fantastik Canavarlar'ın vizyona girmesiyle büyülü dünyaya yeniden adım atmamızla birlikte sevgisi daha da katlanan var mı? İşte onlardan biri benim~ 
Bizim gibilerin yanı sıra filmlerine ve kitaplarına çocuk filmi bu ya diyerek yıllarca mesafeli olup şimdi izleyince hayran kalanlar da var. Tabii filmlerin yıllar geçtikçe temposunun ve karanlıklığının artıp yetişkinlere hitap etmeye başlamasının büyük etkisi var bunda. Küçük yaşta izlemeyip tüm filmi 20li yaşlarında ilk kez izleyenlerin çocuk filmi diye düşünmelerine kızmıyorum aslında. Gerçi son iki filmi izleyince fikirleri değişiyor ama:) İlk filmleri şu an izleyince evet ağır ve yetişkinlere hitap edecek bir konusu yok. Ama onu biz zaten küçükken izlediğimiz için, ilk tepkilerimizi küçükken verdiğimiz için bizde yeri ayrı~ Ama bu evrenin heyecanını hiçbir zaman yitirmemesi, kaç yıl okursak okuyalım Rowling'in her zaman yeni bir şeylerle bizi şaşırtması ya da kitapta yeni bir şeyler keşfetmemiz gerçekten büyülü değil mi?~ 

Uzun bir giriş oldu galiba biliyorum~ Büyük bir koleksiyon değil. Ama kendime göre küçük bir koleksiyonum var:)

2001 basımı Azkaban Tutsağı kitabım~ Biraz (tamam tamam bayağı) hırpalanmış ama..:)


Bu kitabın maneviyatı bende çok büyüktür. Ben liseye giriş sınavına hazırlanırken bu kitap yeni çıkmıştı. Ama ailem onu okumaya dalıp derslerimi aksatacağımı düşünüyorlardı ve almamışlardı. ( Normal bir kitap değildi benim için. Defalarca okuyup derslerimi aksatırdım evet:) ) Çok üzülmüştüm ve Tarih öğretmenim hediye etmişti bunu:) O zamanki mutluluğumu hala unutamıyorum:)


Bu kitabı da yanlış hatırlamıyosam 2 ya da 3 sene önce almıştım. Sonuçta her büyücünün bilmesi gereken hikayeler, değil mi?:)


Bu Harry Potter'ın yeni basım kitap seti ve Fantastik Canavarlar kitabı da çok değerli bir arkadaşımdan hediye. Aldığım zamanki heyecanla bloğa da yazmıştım zaten:) Evet kitap setini görünce ağladığım doğrudur~


O zamanlar her evde internet yok tabii. Gazetelerden, dergilerden takip ediyorum hep. Bunlar da taa o zamanların gazetelerinden kesip sakladıklarım:) Soldaki fotoğrafta Harry'nin asasının ve Ron'un kafasının yırtılması dışında bir sorun yok sanırım:) Ve evet. Sağdaki gazete taa 2005 yılına ait~ Şimdi bakınca fark ettim de birçoğunu kaybetmişim bu kadar kalmış.


Bunlar da zamanında odamın duvarlarını süsleyen dergiler~ En sevdiğim poster sağda gördüğünüzdü tabii ki. Daha birçok posteri var ama hepsini çekemedim:)


Dergilerin röportajlı sayıları en sevdiklerimdi~ Sevdiğim karakterlerin gerçek yaşamına ulaşabildiğim tek araç~


Tabii o zamanlar kime platonik olduğumu da anlamışsınızdır:)


Hayır buna o zamanlar da gülmemiştim😑


Biraz daha dergilerden gidelim. Bunlar da yakın dönem dergiler. Hatta Masa dergisinin Aralık sayısında Harry Potter'ı ele almışlar. Sevin Okyay ve Kutlukhan Kutlu röportajı da var daha ne olsun!:) Bir de Harry Potter bardak altlığı hediye ediyorlar:) 


Çerçevedeki de Masa dergisinden çıktı. Evde bulduğum ilk çerçeveye koydum ben de~


Bu bardak da arkadaşımın hediyesi:) Şunun güzelliğine bakar mısınız? Yeni kahve bardağım oldu:) Üzerindeki de Golden Snitch saatli kolye~


Gördüğünüz kanaviçe kitap ayracının tasarımı ve yapımı bana ait~ Harry Potter serisinin son kitabının son cümlesi~


Bunu da blogda yazmıştım. Gülçin'in el emeği doğum günü hediyesi! Hem de doğum günü gecemde posta kutumda bulmuştum düşünebiliyor musunuz? 
Nasıl hazırladığını da Gülçin bloğunda yazmıştı. Merak edenler Tık Tık


Bir zamanlar da  Azkaban Tutsağı'ndan hatırladığımız zaman döndürücü kolyem vardı. Bir tanıdığımın çocuğu çok beğenince ona hediye etmiştim~

Daha kaybettiklerim, göstermeyi unuttuklarım var mı bilmiyorum.
Umarım keyif aldığınız bir yazı olmuştur~
Mutlu Akşamlar! 







6 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş :)
    Severek okudum :)
    Harry Potter candır ^^

    YanıtlaSil
  2. Ya ne guzel... sanirim Londra’da yasayipta Harry Potter’i hic ama hic okumamis biri olarak bir kez daha pismanim suan. Keske benimde koleksiyonum olsaymis hayran kaldim masallah��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çook teşekkür ederiim😊 Birgün Londra'ya gidecek olursam Harry Potter lokasyonlarını gezmeden dönmeyeceğim~ Senin de oralara yolun düşerse instagramda bir vlog ne güzel olur😍

      Sil
  3. bayıldım bu nadide koleksiyona. Kızım görmesin, inanın tutturur biz de yapalım diye.
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ne tatlı bir koleksiyon bende de türkçe ve ingilizce set olarak var kitaplar :-))

    YanıtlaSil