18 Temmuz 2017 Salı

Bir Tatlı Huzur ♡



Merhabalar!
Bu sabah İstanbul'da sağanak yağış haberleriyle uyandım. İnşallah en az hasarla atlatılır.
Ankara'da durum hala aynı. Sıcaklardan bunaldıkça aklıma serin serin geçirdiğim tatil günleri geliyor~ Serin serin yaptığım piknikler:)

Doğa insana ne kadar iyi geliyor değil mi? Ama doğayla aramıza ne çok engel koyuyoruz. Telefonumuzun çekmediği, sadece kuş cıvıltılarını ve ağaçların hışırtısını duyduğumuz, başka hiçbir sesin olmadığı bir yer düşünelim. Ağaçlar arasında bir yolda sakin sakin yürüdüğümüzü. Hafif hafif esen rüzgarı..
Sanki dertlerimiz sıkıntılarımız kaybolmuş orda. Temiz havayı içimize çekiyoruz miss gibi 

Köyümüze yakın mesafede olan Üyük ormanına gittik piknik yapmaya. İşte tam da bu anlattığım gibiydi:)
En son yıllaar önce gitmiştik. Ne iyi geldi anlatamam oranın güzel havası. Arabaya bindiğimizde sıcaklık 42 dereceyi gösteriyordu, ormana doğru yaklaştıkça 27 derecelere kadar düştü:) Havanın serinliğine attım kendimi hemen:)

İlk iş olarak bir salıncak kurduk. Sallanmayı çok seviyorum her yerde bir salıncak bulurum kendime:)


Semaver hazırlanadursun ben bir doğa yürüyüşüne çıkayım:)

 Temiz havaya özlemimi fotoğraflarla gidermeye çalışırken sizinle de paylaşmak istedim 
Hepimizin biraz sakinliğe ihtiyacı var, ilk fırsat bulduğunuzda atın kendinizi siz de doğanın kollarına  


10 yorum:

  1. Ne güzel, görüntüler bile insanın içini serinletmeye yetiyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar harika görünüyor. Biri beni oraya ışınlayabilir mi acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mii?:)) Şu an ben de ışınlanmak istiyorum😅

      Sil
  3. fotoğraflar kendi başına bile huzur:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.Beyda'nın Kitaplığı ''Keşfedilen Bloglar''yazısından geliyorum ziyaretinize..G+ ekliyor ve sevgilerimi iletiyorum...

    YanıtlaSil
  5. Huzur dolu bir yermiş gerçekten de bayıldım. Fotoğraf kareleri de ayrı bir güzel. :)

    TAkipteyim beklerim.,
    www.birsenle.com

    YanıtlaSil