13 Ağustos 2018 Pazartesi

Balkonuma Davetlisiniz~♡

Merhabalar!
Sıcak yaz günlerinde özellikle de akşamları insan serin serin oturup huzur bulacağı bir yer olsun istiyor. Parka bahçeye gidemeyecek kadar üşengeçseniz ve özel alanınızda kendi başınıza vakit geçirmek istiyorsanız balkonlarımız imdadımıza koşuyor!:)

Bu eve taşındığımızda en sevdiğim yer odam ve tabii ki balkonum olmuştu. Önceki evimizde odalar salona bağımlı olduğu için hep hayal ederdim sessizlik istediğim zaman odama çekilmeyi. Hatta odamda da bir bölme olsa da kitap okuyacağım zamanlar da oraya geçsem tamamen sessizlik olsa dediğim zamanlar olurdu. Burası tam da istediğim gibi oldu o yönden:)

1 senedir balkonumu giyinme odası gibi kullanıyordum. Gardırobumu balkona koymuştum ama artık eve alışınca düzenlemeler yapmaya karar verdim. Gardırobumu odama koydum ve küçük balkonumu düzenlemeye başladım:)

O zaman sizi şöyle alayım efendim:)

Bu kapıya da tül alacaktım ama daha alamadım. Evet 1 senedir alamadım🙍
Balkonuma girdiğinizde sizi bu küçük fiskos karşılıyor:) Aslında çiçekler almayı düşünüyordum üzerine, bir köşeyi çiçek köşeyi yapacaktım ama henüz alamadım. Böyle de güzel oldu aslında. Kahvenizi alıp balkonuma geldiğinizde karıştırmanız için kitap da koydum oraya:)
Buraya taşınırken eski komşumuzun hediye ettiği bu sepeti de "bununla bir şey yaparım ki ben" diyerek seve seve aldım:) Dergilerimi koydum içine, hemen elimin altında oluyor sıkıldıkça oturup karıştırıyorum:)
Buraya ilk taşındığımızda balkona kuşlar gelmesin diye aldığımız balıkçı ağını, balkona cam yaptırınca odama dekor yaptım. Annemin fikriydi bu tabii:) Sonra balkonumda daha güzel duracağını düşünüp balkonuma aldım:) 

Bir nevi hatıra köşesi diyebiliriz buraya da sanırım. Şimdilik arkadaşlarımın hediyelerini ve Kore Kültür Merkezi'nde bir etkinlikte alıp anı olarak sakladığım kartpostalı astım:) Bir de çiçeklendirdim biraz. Daha düzenlemeler yapacağım muhtemelen:)
Halı sermesem mi diyordum ama akşam otururken serin olduğunu fark edince evdeki bu küçük halıyı kullandım:) Sarı armut koltuğumu da annemle babam doğum günümde hediye etmişti. İyi ki pembe rengi seviyorum diye pembe almamışlar diye düşündüm. Sarı ne kadar yakıştı buraya:)
Balkonumu düzenlediğimden bu yana akşamları saatlerimi burada geçiriyorum:)
Işıklardan yıldızları göremiyordum ama benim de kendime göre bir manzaram vardı:)) 

Umarım keyif alarak gezmişsinizdir minik balkonumu:)
Önerileriniz varsa öğrenmek isterim 

Mutlu Akşamlar!

12 yorum:

  1. heeeeey çok hoş notlar ve fotolarla döndün. nerdesin beeeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzak kaldım buralardan çook. Ama döndüm inşallah:)) Teşekkür ederiim♡♡

      Sil
  2. Çok huzurlu bi gezinti oldu ♡☺ çok yakında benim blogda da olacak bu tatlış balkon ve oda ♡

    YanıtlaSil
  3. Yaa ne güzel olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş eski evimizi özledim balkonunu görünce :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. balkonunuz huzur dolu olmuş :D

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir yazı olmuş. Devamını bekleriz😚 Anne öpücüğü♡

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel Bi balkon gerçekten günün yorgunluğunu Burda atarsın artık başarılı ay çok beğendim

    YanıtlaSil