8 Nisan 2017 Cumartesi

Sürpriz!!♥

Heyyooo benim de artık Harry Potter kitap setim var!!:)) ⚡
İlkokuldan bu yana kimin elinde Harry Potter'lı bir dosya, dergi vs. olsa bana verir. Bu kadar yıl geçti hala bu durum değişmedi neyse ki:)  

Geçtiğimiz salı arkadaşıma kahvaltıya gitmiştim. Akşama doğru başka bir arkadaşım mesaj attı, bi kahve içmeye mi gitsek? diye. Peki dedim ben de, dönüşte Kızılay'a geçtim orda buluştuk. Elinde koca bir kutu var. Benim olduğunu söyleyince hayret ettim tabii ki! Aklımdan neler geçiyor ama: "Makyaj malzemeleri falan mı acaba? Allah Allah kaldıramıyorum bile ne kadar ağır bu ne olabilir?" İnanmazsınız ama "Playstation falan mı aldın ya?" dedim en sonunda. O bile aklımdan geçti hiç oyunla aram olmamasına rağmen ama kitaplar asla aklıma gelmiyor:)) Hediye paketini açıp kutunun üzerinde bir kitap sitesi ismi görünce zaten anladım direkt. Sen orda benim gözler dol :'') Ağlayacağım ama kafedeyiz diye kendimi tutuyorum. Öyle sevindim ki kutuyu bile açıp bakamadım teşekkür etmekten. Bir de "Sen ciddi misinn?? Sana inanmıyorum! Hayır ya gerçekten mii?" diye konuşup duruyorum. Açsana halbuki işte. Kutuyu açmayı bile unuttum :)) "Aç hadi açsana artık!" diye azarlayınca kendime geldim de açtım:))

O da beklemiyormuş bu kadar tepki vereceğimi tabii:)) O bana şaşırdı, ben kitaplara şaşırdım o akşam:))

Bu da böyle bir anım işte:)

Bol sürprizli günler~ 

Mutlu akşamlar! 

2 yorum:

  1. Ooo süpriz dedin mi akan sular durur ama ben ps yi terch ederdim sanirim :) sana bol bol okumalar 💕

    YanıtlaSil