21 Nisan 2017 Cuma

Rengarenk Bileklikler Yapal─▒m­čîł

Merhabaalarr, hay─▒rl─▒ cumalaar! ­čîĚ

Ankara' da hava yine ├žok kapal─▒ ve ya─čmurlu. Bug├╝n d─▒┼čar─▒ ├ž─▒k─▒p biraz hava alay─▒m diyordum ama yine ├ž─▒kamad─▒m. Madem ├ž─▒kamad─▒m son g├╝nlerde buldu─čum bir u─čra┼č─▒ sizinle de payla┼čay─▒m dedim:)
Annem kursta arkada┼č─▒ndan bir bileklik yap─▒m─▒ ├Â─črenmi┼č, ben de ├žok be─čendim ve tabii ki art arda yapmaya ba┼člad─▒m 

Yaz mevsimi de geliyor, ├že┼čit ├že┼čit, rengarenk bilekliklerin zaman─▒ geldi. Bu metotla, renkleri ve boncuklar─▒ istedi─čimiz gibi kullanarak farkl─▒ bileklikler yapabiliriz ­čîł

Asl─▒nda burada anlatamayaca─č─▒m─▒ d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m i├žin yaz─▒y─▒ yazmam─▒┼čt─▒m bir s├╝redir; ama bug├╝n bir youtube videosu g├Ârd├╝m bilekli─čin yap─▒m─▒n─▒ anlatan. Onu da payla┼čaca─č─▒m burada. O zaman ├Ânce kendi yapt─▒─č─▒m bilekliklerimi payla┼čay─▒m:)


Normalde 2 metre kadar deri iple yap─▒yorum ama bu sonuncuyu k─▒sa ald─▒─č─▒m i├žin 4 s─▒ra oldu. Bence 5 s─▒ra daha g├╝zel duruyor:)
Videoda miyuki boncukla yap─▒lm─▒┼č, ben kristal boncukla yapm─▒┼čt─▒m. Her ikisi de oluyor.
─░p olarak evde bulunan oya ipini kulland─▒m.
Boncuklar─▒ ve deri ipi de Ankara Suluhan ├žar┼č─▒s─▒ndan ald─▒m:)

Yap─▒m videosu 
Hepinize mutlu g├╝nler­čî║



4 yorum: