21 Nisan 2017 Cuma

Rengarenk Bileklikler Yapalım🌈

Merhabaalarr, hayırlı cumalaar! 🌷

Ankara' da hava yine çok kapalı ve yağmurlu. Bugün dışarı çıkıp biraz hava alayım diyordum ama yine çıkamadım. Madem çıkamadım son günlerde bulduğum bir uğraşı sizinle de paylaşayım dedim:)
Annem kursta arkadaşından bir bileklik yapımı öğrenmiş, ben de çok beğendim ve tabii ki art arda yapmaya başladım 

Yaz mevsimi de geliyor, çeşit çeşit, rengarenk bilekliklerin zamanı geldi. Bu metotla, renkleri ve boncukları istediğimiz gibi kullanarak farklı bileklikler yapabiliriz 🌈

Aslında burada anlatamayacağımı düşündüğüm için yazıyı yazmamıştım bir süredir; ama bugün bir youtube videosu gördüm bilekliğin yapımını anlatan. Onu da paylaşacağım burada. O zaman önce kendi yaptığım bilekliklerimi paylaşayım:)


Normalde 2 metre kadar deri iple yapıyorum ama bu sonuncuyu kısa aldığım için 4 sıra oldu. Bence 5 sıra daha güzel duruyor:)
Videoda miyuki boncukla yapılmış, ben kristal boncukla yapmıştım. Her ikisi de oluyor.
İp olarak evde bulunan oya ipini kullandım.
Boncukları ve deri ipi de Ankara Suluhan çarşısından aldım:)

Yapım videosu 
Hepinize mutlu günler🌺



4 yorum: