25 Mart 2017 Cumartesi

♥ Cumartesi Günlüğü ♥

♡ Merhabaalaar! Mutlu hafta sonları:) 

Ne zamandır bu güzel havalara sadece pencereden bakmakla yetiniyordum. Bugün yeter dedim dışarı çıkmam lazım biraz. Ve evet.. 25 yıllık hayatımda ilk defa yapacak işim olmamasına rağmen sadece dolaşmak için tek başıma dışarı çıktım! İnsanlık için küçük, benim için büyük bir adım bu :)) Tek başıma dolaştığım zaman sanki herkes bana bakıyor gibi gelir. Kendimi rahatsız hissederim insanlar içinde. Ama bugün aştım bunu sanırım:))

Çıktım biraz yürüdüm önce yarım saat kadar. Güzel havayı içime çektim bol bol:) Sonra dedim ki bizim artık metromuz var yahu. (Evet görmemiş olabilirim. Çünkü Keçiören metrosundan bahsediyorum:D) Gideyim AVM'ye hem English Home'a da gitmek istiyordum, şu kırtasiyeliklere bir bakarım dedim. Bilen bilir Keçiören'deki FTZ'yi. Oraya gittim. Ama hiç beklemediğim bir şeyle karşılaştım. Metrodan indim AVM'ye doğru ilerliyordum ki.. Kafamı bir kaldırdım karşıdan deve geliyor! Evet deve.. Üzerine insanlar binmiş. Şaşkınlığımı atlattım derken biraz daha ilerleyince bir deve daha gördüm hemen önümde! Sonradan gördüm ki çadırlar kurmuşlar yiyecek vs satıyorlar. O kadar kalabalıktı ki girmedim oraya. Ne olduğunu da anlayamadım. Bakamadım haliyle. Hayatımda ilk defa yanımdan deve geçiyor:D Çocular için küçük bir oyun parkı kurmuşlar. Develer falan da işin eğlencesi. AVM'den dönerken neyle karşılaşacağımı biliyordum da hemen fotoğrafladım bu sefer :)) Hani yabancı ülkelerde insanlara "Türkiye hakkında ne biliyorsunuz?" diyorlar, onlar da "Deveye binerek mi yolculuk yapıyorlar?" diyorlar ya. Aklıma o geldi:)) Bu fotoğrafları gösterip "Evet deveyle yolculuk yapıyoruz." desek inandırıcı olur bence:)
 Valla ben iyice gezerim diyordum. Ama English Home'da o kadar vakit kaybetmişim ki. Bakınırken bir fark ettim ki elimi kolumu doldurmuşum da düşürmeyeyim diye çabalıyorum. Eledim birçoğunu kendi kendime oylama yaparak ya da arkadaşlarıma fotoğrafını atıp sorarak. (Asla tek başıma karar veremiyorum:)) ) Eleye eleye 3 tanecik şey aldım işte. 
Bu kalemleri 5 TL'ye aldım:) Artık moduma göre kullanırım :))
Defter de 15 TL:) Çok tatlıydı dayanamadım aldım
Böyle bir dosya almak istiyordum hep. Ama renkleri bana hitap etmiyordu. Lacivert, siyah.. Böyle şirin bir tane görünce aldım hemen:) Bu da 5 TL:)


Eğer AVM'ye gitmişsem Rossman'a uğramadan asla çıkmam. Ama bu sefer elim boş döndüm ordan. Almamak için kendimi frenledim de diyebiliriz:))


Bugün bu güzel havayı kaçırmadığım için mutluyum:)) Bir de mısır yaptım kendime, bir yandan yazımı yazayım bir yandan mısırımı yiyeyim diye. Güne puanım 9/10 :D

O zaman mutlu akşamlar! Umarım harika bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur:)

5 yorum:

  1. Vouvvc kalemlerin rengine bak bayildm.Hepsini güle güle kullann 😃

    Aa bak ben de tek gezemeyenlerdenim.Elim kolum ayrı gidiyomus gibi geliyo niye acaba haha 😀 deve on numara begendim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm😊 Hahah evet ben de garip hissediyorum😁

      Sil
  2. Canım tuhaf Keçiörenim ♡ :))) aldıklarının hepsi de çoook güzel. bunlardan bende olmadığına göre acilen gelip foto çekmem lazım çeşitli kompozisyonlarla :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki çekmelisin boşuna mı aldım ben onları?:)))

      Sil
  3. Yeni kişisel bir blog açtım. Yaşadıklarımı sizlerle de paylaşmak isterim. Takibe alıp, destek verirseniz çok memnun edersiniz beni.. Başarılar dilerim :)
    blogum: https://benirva.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil