28 Mart 2017 Sal─▒

Bahar Bahar Bahar~ Bahar Gelmi┼č ­čîŞ

Merhabalaarrr 

Bana bahar bug├╝n geldi~­čîŞ
Gecenin bu saatinde i├žimdeki mutlulu─ču daha fazla tutamad─▒m.
Yo─čun duygular ya┼čad─▒─č─▒mda ya yazarak i├žimi d├Âk├╝yorum ya da anlatarak:)
Bug├╝n yeterince anlatt─▒m ama yetmedi demek:)

Bana bahar bug├╝n geldi~­čîŞ
G├╝zel haberler ald─▒m,
Bolca ┼č├╝krettim:)
Art─▒k daha mutlu olmaya, daha ├žok ┼č├╝kretmeye, daha ├žok dua etmeye karar verdim:)

Hayat bizi bazen en can al─▒c─▒ noktam─▒zdan yakalay─▒p bir g├╝zel silkeliyor.
En ufak bir ┼čey hayata bak─▒┼č─▒m─▒z─▒ de─či┼čtirebiliyor:) 
Asl─▒nda ne kadar g├╝├žs├╝z varl─▒klar─▒z. Dua etmeye ve ┼č├╝kretmeye o kadar ihtiyac─▒m─▒z var ki 
Unutuyoruz bazen bunu, en unutmamam─▒z gereken ┼čeyi..
Ama ben hi├ž kendimi bu kadar kendime gelmi┼č hissetmemi┼čtim:)
Sanki y─▒llard─▒r i├žimde tuttu─čum, kendime lay─▒k g├Ârmedi─čim mutluluk ┼čimdi sard─▒ beni:)

O y├╝zden bana bahar bug├╝n geldi~­čîŞ
En i├žten ┼č├╝k├╝r├╝m├╝ etti─čim i├žin, en i├žten dualar─▒m─▒ etti─čim i├žin 

Yar─▒n sabah erkenden kalkmam gerekiyor, burada bitireyim ben yaz─▒m─▒ yoksa ge├ž kalaca─č─▒m:)

Ama gitmeden bir de g├╝zel bir bahar ┼čark─▒s─▒ b─▒rakay─▒m~­čÄÂ
Melodisi bile bahar─▒ bize m├╝jdeliyor, bahar ├ži├že─či kokuyor~­ččîŞ


Allah herkese g├╝zel g├╝nler nasip etsin, sa─čl─▒k s─▒hhat, mutluluk, huzur versin 
Yaz─▒m─▒ okuyup mutlulu─čuma ortak oldu─čunuz i├žin te┼čekk├╝rler 

─░yi geceler:)


5 yorum:

  1. Ben de ├žok ├žok ├žok mutlu olduumm :) her ge├žen g├╝n mutlulu─čun katlans─▒n ├žo─čals─▒n, hep mutlu ol in┼čallah :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aminn, hep beraber hep mutlu olal─▒m in┼čallah­č弭čĺĽ

      Sil
  2. Ayyy sabah sabah bena da sireyet etdi mutlulu─čunuz. B├Âyle yaz─▒lar─▒ okumak ├žok iyi geliyor. Can─▒m senin blo─čun ├žok huzurverici ya... Rahatlat─▒yor insan─▒... Mutlulu─čun daim olsun in┼čallah.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu arada bizde sabah 10:44. Ama yorum b─▒rakma zaman─▒m─▒ gece saat─▒ ile g├Âsteriyor. Neden acaba.

      Sil
    2. Ya ├žook te┼čekk├╝r ederimm­čśŐ Sen de hep mutlu ol in┼čallahh­čĺĽ
      Bende de saat gece g├Âr├╝n├╝yor, bilmiyorum sebebini:)

      Sil