8 Mayıs 2017 Pazartesi

Kemal Sunal'ın Film Kostümleri ve Kişisel Eşyaları

Merhaba!
Nasılsınız?
İyiyim ben çok şükür:)
Size Ankamall'da 14 Mayıs'a kadar sürecek olan, Kemal Sunal'ın film kostümleri ve kişisel eşyalarının sergilendiği sergiden bahsetmek istiyorum:)

Filmlerini izlediğimizde moralimizi düzelten, yıllar sonra onlarca defa izlememize rağmen bizi hala güldürebilen, bana göre Türk sinemasının en sempatik oyuncularından birine ait eşyaları görmek tabii ki duygulandırıyor insanı:)
Hepimizin bildiği filmlerden hatırımızda kalan kostümleri var 
Mesela bunu hatırladınız mı?:)
Ya da bunu?
Bunlar gibi birçok kostümün yanında kişisel eşyaları da var.
Üniversite yıllarına ait diplomaları,hatta transkripti bile var:)
Bir de "Televizyon ve Sinemada Kemal Sunal Güldürüsü" adlı yüksek lisans tezini birçoğumuz biliyoruzdur:)
Ve aile fotoğrafları, çocuklarının hazırladığı hediyeler, notlar:)
Adile Naşit'in Kemal Sunal'a yazdığı nota kadar var:)

Benim bir kısmını paylaştığım bu sergide daha paylaşmadığım birçok ayrıntı var:)
Eğer Ankara'daysanız kaçırmayın derim:)
Haber vermesi benden🌸

Mutlu akşamlar!





4 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim takipteyim.
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim ♥

    YanıtlaSil
  2. Davidoff cool water erkek parfümü gördüm orada ❣ demekki kullandigi parfüm oydu, bende çok severim 💕

    YanıtlaSil
  3. Davidoff cool water erkek parfümü gördüm orada ❣ demekki kullandigi parfüm oydu, bende çok severim 💕

    YanıtlaSil