3 Şubat 2017 Cuma

Türk Askeri Süleyman ve Koreli Ayla'nın Hikayesi~

Birkaç yıl önce bir yazı okumuştum. Koreli bir kız çocuğu ve Kore Savaşı'na katılan Türk askerinin hikayesi. Bundan biraz bahsetmek istiyorum:)

1950 yılında Kore Savaşı'nda Süleyman asker, ailesini savaşta kaybetmiş Koreli bir kız çocuğunu yanına alır. İsmini de Ayla koyar.Türk askerlerinin yanında kaldığı süre boyunca Ayla, Türkçe'yi de öğrenir, tercümanlık da yapar. Bir buçuk yılı birlikte geçirdikten sonra Türk askerleri artık geri dönecektir. Süleyman, Ayla'yı da yanında Türkiye'ye götürmek ve evlat edinmek ister. Çünkü orada artık baba-kız gibi olmuşlardır. Ama bu mümkün olmaz. Yolları orada ayrılır.

60 yıl sonra Süleyman, Ayla'yı bulmaya karar verir. Türk Kore Savaşı Gazileri Derneğiyle görüşür ve derneğin Kore'yle bağlantı kurması sonucu Süleyman, Ayla'yı bulur:)

Buluşmalarını izlediğimde gözyaşlarımı tutamamıştım:( 


İşte asıl söyleyeceğim şey şu ki, bu hikaye şimdi film oluyor:) Haberi ilk gördüğümde çok heyecanlanmıştım. Çekimler Kore'de ve Türkiye'de yapılıyormuş. 2017 yılında Türkiye'yle birlikte diğer ülkelerde de vizyona girecekmiş; ama hangi ülkeler olduğu hakkında bilgim yok. 

Oyuncu kadrosunu da çok sevdim:)


Çetin Tekindor'un filmlerini severek izliyorum zaten,ilk dikkatimi çeken o oldu:) Ayrıca Koreli oyuncular içinde de tanıdık yüzler görmek çok heyecanlandırdı beni! Mesela Ayla rolünü oynayacak olan tatlı mı tatlı Kim Seol, oynadığı Reply 1988 dizisinden dolayı Kore dizisi izleyenlerin hemen dikkatini çekmiştir:)

Fragmanı bile o kadar duygulandırdı ki, eminim filmi de oldukça etkileyici olacak:)


Bekleyelim görelim:)



16 yorum:

  1. Oyuncu kadrosu süper, konu süper, ne zaman vizyona girecek acaba ? Güzel bir bilgilendirme olmuş elinize sağlık. Bloğunuzu yeni keşfettim artık takipteyim. Bize de bekleriz,
    https://hedefbodrum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2017 deniyor ama tam tarih verilmedi henüz:) Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Çok acıklı bir hikayesi varmış. Filmi sabırsızla bekliyorum ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hikayesi çok etkileyici:) Umarım fazla bekletmeden girer vizyona:)

      Sil
  3. Haberlerde görmüştüm hayat hikayelerini ve filmlerinin cekilecegine dair... Oyuncular ise bildik isimler büyük cogunlugu. Simdiden merak ettim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyorum bakalım nasıl olacak😊 teşekkürler:))

      Sil
  4. ben de heyecanla çıkış tarihini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Harika senden dinlemek, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. İnstagram da aylayı oynayan küçük kızın hesabında görmüştüm bende , ilk anlamadım şok oldum sonra anlayınca çok sevindim , yalnız oyuncu kadrosu çok iyi ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tanıdık yüzler görünce daha çok heyecanlanıyor insan, bir de kadro da çok güzel olunca:D

      Sil
  7. Ne güzel bir insanlık hikayesi aslında. Filmi de muhakkak izlenmeli...

    YanıtlaSil
  8. videoyu-ya sayende denk geldim gerçekten gözlerimin dolmaması imkansızdı.Kadro bir yana konu bakımından da filme defalarca gitmek isteyeceğimi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet umarım beklediğimiz gibi güzel olur film:))♥

      Sil
  9. Son yıllarda izlediğim en iyi Türk filmiydi

    YanıtlaSil