27 Şubat 2017 Pazartesi

Cildimdeki Davetsiz Misafirler

Bu aralar sivilcelerimle başım dertte. Ne lisede ne ortaokulda sivilce sıkıntısı yaşadım. O koskoca ergenlik dönemlerimi yüzümde tek bir nokta olmadan atlattım. Yani şöyle söyleyebilirim ki bebek poposu gibiydi cildim. Sadece her yeni okul döneminin başında uçuk çıkardı dudağımda, o da okula alerjim olduğundandı:)) 1 aya kalmaz geçer giderdi.

Ne zaman ki üniversiteye başladım, benim yüzüme bir şeyler olmaya başladı. Önce bir renk bozukluğu, ardından belli dönemlerde alnımda çıkan sivilcemsi şeyler. Tam olarak sivilce diyemiyorum onlara. Yüzümdeki bu değişimi uyku düzensizliğine ve fast food yiyeceklere yoruyorum. Tam yüzümdeki bu değişimlere artık alıştım derken son 2-3 aydır öyle bir sivilcelenmeye başladım ki.. Sen koskoca sınav dönemlerini, stresli zamanlarını tertemiz atlat. En rahat dönemimde bu ne sivilcesi? İnsan 24'ünden sonra böyle sivilcelenir mi yahu? Alnımda çıkmaya başlayınca dedim ki, tamam yine dönemlik çıkıyor. Ama bu öyle bir şey değil, her uyandığımda yüzümün çeşitli yerlerinde sivilceler görüyorum. Görenler hayret ediyor ne yaptın yüzüne diye. Daha fazla bunalıma girmeye gerek yok, bu normal bir durum değil dedim ve hastanenin yolunu tuttum bugün.

Doktor Tetradox adında bir ilaç,bir de krem verdi. İlacı içmeden bir araştırayım dedim. Bir tane mi olumlu yorum olmaz. Biraz etkili bir antibiyotikmiş. Mide bulantısı, kusma, yemek borusunun zedelenmesi... Yan etkisini görmeyip kullananlar da ilacı bırakınca sivilcelerim arttı yazmış. Bünyeden bünyeye değişir tabii üzerime alınmayacağım bunu. Bilen bilir ben fazla evhamlıyımdır. Tüm arkadaşlarıma sordum kullanan var mı diye. Meğer çoğu sivilce tedavisinde ilk bu ilaç verilirmiş. Dayanamayıp bırakan arkadaşım da var, yan etkisini görmeyen de. 

Neyse dedim uzun araştırmalarım sonucunda içtim ilacı artık. Tam olarak doktorumun dediği gibi ve kullananların önerilerine uyarak  kullandım. İlacı iyice tokken iç, bol bol, 2-3 bardak su ile iç, içtikten sonra 1 saat içinde sakın uyuma hatta uzanma bile.  Bana bir yan etkisi olmayacak gibi, içim rahatladı:))

Kullanan varsa eğer merak ediyorum işe yaradı mı sizlerde?:)

Eğer etkisini görürsem onu da ilerde yazarım:)




5 yorum:

  1. şu ara ben de aynı sorunla başa çıkmaya çalışıyorum bir kaç aydır sivilcelerim arttı. Normalde olandan daha fazla :) direkt olarak bu ilacı mı alsam :D şaka şaka yapmam öyle şey :) ama uzun süreli kullanımda etkileri nasıl olacak onu da yazmayı ihmal etme ben de belki ona göre doktora yazdırırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmezse git tabii doktora. Tanıdığım sivilce problemi olan herkes kullanmış bu ilacı doktor verir sana da😁 Yazarım yazarım inşallah👍😊

      Sil
  2. Merhaba, blogunu yeni kesfettim takipteyim, bana da beklerim <3 makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil