10 Ocak 2017 Salı

Hediye Sepeti~♥

Merhabaa~
Size rengarenkyakamoz un evinden sesleniyorum:) Uzun süre önce yazmak istiyordum bu yazıyı ama sürprizim bozulur diye yazamadım:) Gelmeden küçük bir yeni yıl sepeti hediyesi hazırlamıştım.
Instagramda sepet örme videoları izlemiştim ve ben de neden yapamayayım ki dedim hemen ip ve tığ aldım:D Evine de çok yakışacağını düşündüm ve kısa sürede bu sepeti ördüm~
 


İçine de küçük küçük hediyeler koyayım dedim:)
Mumlara olan düşkünlüğünü bildiğimden bu kırmızı muma beyaz bir tül kurdele bağladım ve kırmızı sepete koydum. Çok tatlı oldu:)
Önceki yazımda anlattığım lavanta kesesinden de yaptım:)
Çok beğendiğim bir bileklik vardı. Ondan da hemen 2 tane sipariş verdim tabii ki. Biri bana biri Gülçin'e :D
Siz de arkadaşlarınızı hediyelerle mutlu etmeyi seviyorsanız böyle küçük bir hediye sepeti hazırlayabilirsiniz~

♥Küçük hediyelerle büyük mutluluklar yakalayabiliriz:)♥

3 yorum:

  1. Burda görünce bidaha sevesim geldi dur alıp seveyim hepsini :)) ne kadar güzellerrrr ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa beğenmene çok sevindimm♡♡ Ben de senin hediyelerini seveyim dur😁

      Sil
    2. Benim de var ki ben de benimkini sevebilirim 😋😁

      Sil