23 Şubat 2018 Cuma

Mim | Sinema ve Ben~


Sevgili Saife-i Saliha'nın bloğunda mimini okuyunca hemen ben de yazmaya koyuldum:) Çok eğlenerek okudum ve eğlenerek de cevaplayacağım bir mim olacak:)
O zaman hemen başlıyorum:)

1. Sinemada ilk izlediğin film ? 


Oyuncak Hikayesi 2 :) 8 yaşındaydım. Ama devamını getirmemiştim. Aklıma gelmişken bir izleyim devamını da:)

2. Film en güzel .... 'de/da izlenir ?

Kesinlikle sinamada izlenir. Tabii salondaki insanların da sinema kültürüne vakıf olması kaydıyla:) Takıntılı olduğumdan mıdır nedir, o kadar rahatsız oluyorum ki bazen.

3. Film izlerken olmazsa olmazın var mı ? Varsa neler ?  

Tabii ki ilk başta sessizlik. SESSİZLİK! Lütfen SESSİZLİK! Asabileştim biraz tamam sakinleşiyorum hemen:)) Sinemada olsun evde olsun nerde olursa olsun film izlerken etrafımdaki konuşmalara tahammül edemiyorum. Komedi filmleri vs pek olmasa da, gerçekten anlam barındıran, odaklanılması gereken filmlerde konuşulmasını hiç sevmiyorum. 
Bu arada aklıma geldi. Geçen Arif V 216 filmine gittim. Hemen arkadamdaki çift koltuklarında oturan bir çift sürekli sohbet etti ama sürekli! Film hakkında da değil. Ama sürekli konuştular. Dönüp uzun uzun baktığımda susmak akıllarına geldi. 
Çok uzattım galiba:) Olmazsa olmazım sessizlik ve tabii ki atıştıracak bir şeyler. Yoksa sürekli "ne yesem ki bi şeyler yesem" diye düşünmekten filme odaklanamıyorum:))

a. Tek başına mı kalabalık mı ?

Hmm.. Sinema salonunda izlemeyi sevdiğimden tek başına olma ihtimalim yok. Ama olsaydı eğer, tek başınalıktan ziyade yanımda en fazla bir kişinin daha olmasını tercih ederdim:)

b. Mısır mı cips mi ?

Normal şartlarda cips tercihimdir ama nedense film izlerken mısırı çok arıyorum:)

c. İki boyutlu mu üç boyutlu mu ?

Tabii ki 3 boyutlu!

d. Avm sineması mı sokak sineması mı ?

Hiç sokak sineması izlemedim. O yüzden tercih yapamayacağım, ama deneyimlemek için bu soruya cevabım sokak sineması:)

e. Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi , yorumlarını okumak mı ?

Her ikisi de. Ama yorumları okurken spoilerlı spoilersız diye ayrım yaparak yorum yapan yerleri tercih ediyorum. En ufak spoiler bile filmi izlememem için büyük bir sebep çünkü. Tüm hevesim kaçıyor. Fragman da çok önemli benim için. Filmi geçtim, dizilerde bile fragmana göre gelecek bölümü izleyip izlemediğim bile oluyor:)

Ben de Rengarenkyakamoz'u ve bu yazımı okuyan herkesi mimliyorum. Eğer mime katılırsanız yorumlarda belirtin ki hemen gelip okuyayım ben de:)

Musmutlu günler herkese!

10 yorum:

  1. Benimde yaptığım bir Mim yazısıydı canım. Çok güzel cevaplar olmuş. Keyifle okudum 😘

    YanıtlaSil
  2. Mısıra alıştık film izlerken. :)
    Başka bir şey satsalar o da olabilirdi. :)
    Böyle seyahat, kitap, müzik, dizi blogları, yazıları okumak çok keyifli oluyor. :)
    Ben de beklerim sayfama,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet film deyince mısır geliyor akla direkt artık:)) Çok teşekkür ederim, tabii ki uğrayacağım😊

      Sil
  3. heeey toy story çokoş yaaa :) ne şeker anlatıyon seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett tekrar izlemek istiyorum o yüzdenn:) Yaa çok teşekkür ederimm♡♡:)

      Sil
  4. Ben yeni okuyabildim sen söylemesen ruhum duymamıştı ya, utandım şimdik :) Çok güzel keyifli cevaplar olmuş canım kocaman sevgiler :)) ♥️♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözden kaçıyor bazen ya nolcak😊💕
      Çook teşekkür ederim💛

      Sil
  5. Ay inanmıyorum yazmışsın bile , ben daha anca geliyorum -.-
    Ben film izlerken sürekli konuşurum , benimle kimse film izlemiyor , hahahaha bende en son kendi kendime başlıyorum bu sefer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett yazdım bilee😄 Yaa ben de konuşan arkadaşlarımla izlemem pek film😅😅
      Teşekkürler yorumun içinn💛

      Sil