17 Haziran 2017 Cumartesi

İnsan İnsan ~

Fi dizisi hakkında iyi-kötü yorumlar okudum. Daha doğrusu kötü yorumlar okudum daha çok. Valla pek o konulara girmiyorum ben. Severek de izliyorum aslında. Herkesin fikrine saygım var tabii ki.

Bunlardan bahsetmeyecektim ben ya:) Fi'nin sezon finalinde çalan parçaya denk geldim de şimdi Youtube'da. Yeniden hislendim:)) 
Aslında çoğumuz önceden de dinlemiştir bunu ama bu hislerle dinlememiştim :)

Sezon finalini resmen hissederek izledim ben! Kişiden kişiye değişir ama bana gerçekten hissettirdiler. Bazı yerlerde kalbim hızlı hızlı çarptı hatta. Mesela Duru'nun sinir krizi geçirdiği sahnelerde:) Şu an müziği tekrar dinlerken de dizinin etkisini üzerimde hissediyorum. Sizinle de paylaşmak istedim. 

Parçayı dinlerken 4 dakikada yazdığım bir yazı oldu bu:) Ama içimde tutamadım hemen paylaşmak istedim ne yapayım:) 

Tekrar iyi geceler efendim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder