8 Temmuz 2016 Cuma

Bayram Neşesi!


Nerde o eski bayramlar~ Yok yok onu diyecek yaşa gelmedim tabii ki ama insan büyüdükçe bayram sevinci de eskisi kadar coşkulu olmuyor tabi. Çocukken nasıl heyecanlı uyurdum ayakkabımı, bayramlıklarımı odamın en güzel köşesine hazırlayıp. Uyandırırken annem "hadi uyan bugün bayram" derdi. Nasıl mutlu uyanırdım. Hemen hazırlanıp kahvaltıya giderdim. Evdekiler hazırlanırken de televizyonun başına geçip Barış Manço'nun Bugün Bayram şarkısını dinlediğimi hatırlıyorum~

Bir de şeker toplardım. Bayram çocuğunun olmazsa olmazı. O kadar severdim ki. Hatta misafirliğe gittiğimiz yerlerde de çıkıp toplardım. Bir zamanlar pek sosyalmişim:)
Şimdi artık çıkmıyor çocuklar pek dışarı. Kapıya şeker toplayan çocuklar geldiğinde çok mutlu oluyorum,hepsini kucaklayasım geliyor. Annesi ne zaman bilgisayarı açmasına izin verecek diye beklemek yerine arkadaşlarıyla çıkıp eğlenmeyi seçen çocuklar..

                                                            ~ ~ ♥ ~ ~

Neyse efendim ben bu bayram köyüme gittim. O ilk bayram kahvaltısının tadı orda daha bir başka çıkıyor . Biz her sene gitmiyoruz ama gittiğimiz zaman da geçirdiğim en güzel bayramlardan oluyor gerçekten. İnsanlar başka başka şehirlerden memleketlerine,büyüklerinin yanına gelmişler. Ailecek sofralar kurulmuş,sohbetler edilmiş,çocuklar doğayla iç içe:) Anladığınız gibi bolca gözlem yapıp geldim~

Kısacası bayramım çok neşeli geçti. İnşallah böyle mutlu,huzurlu,sevdiklerimizle birlikte nice bayramlar yaşarız~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder