5 Ekim 2021 Salı

Bunlar Son Sıcak Günlerimiz / O Zaman Piknik Yapmalı!

Merhaba!

Pandemik düğün sürecimi anlatırken araya başka bir yazı sıkıştıracağım:) İçimden yazmaklar geliyor bu sıralar lütfen bu istek bitmesinn. 

Neyse, Ankara'da son ılıman günleri yaşıyoruz bu sıralar. Biz de her fırsatı değerlendirmeye çalışıyoruz tabii. Geçtiğimiz haftayı Fatih de ben de hastalıkla geçirdik. Gerçekten bir rahatlamaya ihtiyacımız vardı. Hafta sonu da hava güzel olunca Mavi Göl'e kahvaltıya gittik. Gölün kenarında bank bulunca da kurulduk hemen. Salaş, alelacele hazırlanmış, direkt doğaya ve rahatlamaya odaklandığımız bir kahvaltı. Hemem karşımızda özenerek, çook tatlı bir masa hazırlıyorlardı. Pötikareli masa örtüsü ve sade birkaç kahvaltılıkla hazırlanan hoş piknik sofralarını çok seviyorum. Ama o gün aldıklarıma bile dikkat etmeden fıtı fıtı hazırladım her şeyi:)

Bu da anneme göndermek için çektiğim fotoğraf:)


Güneş bulutların arkasında kaldıkça üşüten, bulutların arkasından çıkınca tatlı tatlı ısıtan bir hava olur ya. Hah işte öyle bir ortamda kahvaltımızı yaptıktan sonra sandalyelerimizi alıp yürüyüşe çıktık. Güzel bir yer bulunca oturur kahvemizi içeriz dedik.
Birkaç yürüyüş manzarası

Bu fotoğrafın tek sebebi gökyüzünün suya yansıması

Bir süre yürüdük, yürüdük, sonbahar güneşinin tadını çıkardık. Bu havaları değerlendirmediğim zaman çok şey kaçırmışım gibi hissediyorum. Kışa kadar vaktim var hadi bakalım:)

Burası da kahve köşemiz:)

Burda otururken arkamızdan sesler duyduk. Bir kadın eşi ya da sevgilisine "Beni seviyorsan burdan karşıya yürüyerek geçersin" dedi. Bir baktık adam önümüzde bitti, ayakkabılarıyla öylece suya girdi (O soğukta!) biraz yürüdü. Arkadaşlarının gel gel diye seslenmesiyle çıktı. Yani ne diyebilirim ki? Ben de bu olaydan sonra geyik yapmak için Fatih'e hadi benim için karşıya geç yürüyerek dedim. Hiç geçemem kusura bakma dedi. İşte verilmesi gereken cevap bu arkadaşlar.

*KAMU SPOTU*
Sevdiceklerinizden böyle saçma sapan taleplerde bulunmayın.
*KAMU SPOTU* 


Biraz bulmaca, biraz kahve, sohbet derken öğleden sonra eve döndük. "Vakitlice gidip vakitlice döndük" olarak tanımlıyoruz biz bu durumu:) Hem güne ferah bir başlangıç yapıp dinlendik hem de günün geri kalanında diğer işlerimizi yapmaya vakit kaldı. Verimli bir gün👌

Güzel bir sonbahar günü anısı bıraktım. Burada anı biriktirmeyi özlemişim

14 yorum:

  1. Sıcak havalar hiç bitmese olmaz mıydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kışçı olarak ne desem bilemedim😅 Biz her mevsimin tadını çıkaralım♡

      Sil
  2. Ya o kadar huzurla o kadar hevesle okudumki sonuna kadar. Huzurunuz hep çoğalsın inşallah ♥️ Öyle aniden özenmeden yapılan keyiflerin tadı da başka oluyor 😌 o gökyüzülü göle de kalbimi bıraktım 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm♡ Ah hem de nasıl keyifli♡

      Sil
  3. Aa nasıl da güzelmiş burası! Ankara'ya gezmeye birkaç kere geldim ama buranın adını bile duyduğumu sanmıyorum. Bayıldım! Resimler muhteşem, huzur verdi:)

    www.kayipfisilti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok huzurlu, keyifli bir yer gerçekten. Teşekkür ederim:)

      Sil
  4. blogunu dünkü yazıma koyduum. ne mutlu yazılar ve fotolaar :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    fotoğraflarınız ne kadar güzel. Manzara zaten güzel de benim merak ettiğim hangi telefonla çekildi bu fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim:) Samsung M31 ile çekildi

      Sil
  6. hahahaaa :)) sevginin ölçütü mü oluyormuş :))
    Bazen insanlar beni çok şaşırtıyorlar.

    Çok keyifli bir gün olmuş sanırım, darısı diğer günlerin başına

    YanıtlaSil