26 Aralık 2018 Çarşamba

Karlar Düşer~~♡

Merhaba!♡
Dışarda ne güzel kar yağıyor! ⛄
Gündüz yağdığında bu kadar tutacağını düşünmemiştik aslında. Sulu yağıyordu, ama akşam bir baktım! Allah'ım çok mutluyum. Geçen sene kar göremeyen kış severler olarak çok mutsuzduk:))

Dikiş dikmeyi öğrenmeye karar verdim. Gündüz oturmuş onunla uğraşıyordum. Bir de baktım lapa lapa kar yağıyor~


Saat 23:30 gibi dayanamadım ben dışarı çıkıyorum deyip kendi kendime karla eğlenmeye koyuldum~ Tek başınaydım ama olsun:) Yine de eğlendim!








Aklıma çocukluğum geldi. Ne zaman böyle kar yağsa aklıma çocukluğum gelir. Özellikle de doğum günüm. Hafta sonu, dışarda lapa lapa kar yağıyor. Kar neredeyse dizimize kadar. Okulun kursundan eve dönüyorum, annem arkadaşlarımı toplamış doğum günümü kutluyoruz:) Eskiden Kasım'da da kar yağardı. Hem de nasıl yağardı. Şimdi Aralık'ta Ocak'ta yağınca şükrediyoruz:) Neyse, geçmişe takılırsam çıkamam ben şimdi:)

Eve gelip kendime süt ısıttım. Şimdi onu içip içimi ısıtırken de mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim:)
Mutlu geceler!~♡

Bu arada, her kar yağdığında aklıma gelen, kışa çok yakıştırdığım bir şarkıyı da buraya bırakıyorum~♡

2 yorum: